ASISTENT/KA MZDOVÉ ÚČTÁRNY
Jedná se o juniorní pozici poskytující prostor začít systematicky budovat cestu mzdové účetní. Ideální pro absolventy či lidi s kratší praxí.
Náplň práce:
- Administrativní zpracování nových nástupů po stránce mezd
- Zpracování vstupů do mezd (srážky, PP, pokuty, doklady dle kolektivní smlouvy, odměny atd.)
- Odpovědnost za zpracování dávek nemocenského pojištění
- Podpora vedoucích zaměstnanců firmy v modulu Docházka
- Zpracování uzávěrkových podkladů – PHM, kontroly, tisky výplatnic, archivace atp.
- Obsluha datové schránky
Ideální kolega-kolegyně má:
- SŠ vzdělání ekonomického směru
- Znalost MS Office – outlook, excel
- Znalost práce v informačním mzdovém systému a znalost mzdové problematiky výhodou
- Praxe alespoň 1 rok v oblasti mezd či personalistiky ve firemním prostředí výhodou
- Znalost zákona o nemocenském pojištění výhodou
- Komunikativní znalost angličtiny na úrovni B1 dle evropského referenčního rámce velkou výhodou (zaměstnáváme cizince)
Neméně důležité jsou pro náš tým mzdové účtárny:
- Ochota učit se pronikat do zákoutí mzdového systému
- Přesnost, pečlivost a zodpovědnost
- Schopnost učit se novým věcem
Co Vám nabízíme:
- 5 týdnů dovolené
- Pružnou pracovní dobu s pevným základem 9-14 v rámci lehce zkrácené pracovní doby (37,5 hod./týden)
- Po zaškolení možnost pracovat 3 dny v měsíci Home Office
- Cafeteria systém ve výši 6000.- Kč ročně
- Příspěvek na penzijní připojištění, odměny za odpracované roky, příspěvky na tábory... a další benefity
- Dotované stravné v naší závodní jídelně
- Skvělou dopravní dostupnost do práce s možností parkování zdarma
- Přátelské pracovní prostředí a firemní kulturu postavenou na respektu a přirozené spolupráci
- Jistotu úspěšné firmy a největšího průmyslového zaměstnavatele v Olomouci, který má budoucnost a dostatek zakázek
Máte zájem?
Pošlete nám svůj životopis nebo nám zavolejte!
Michal Bárta
+420702289796
michal.barta@mail.nidec.com
Dotazník pro uchazeče