Finanční účetní - administrativní výpomoc
Finanční účetní - administrativní výpomoc
Do našeho účetního týmu hledáme kolegu/kolegyni pro zpracování základní podpory našeho finančního oddělení a s tím spojené administrativy na zkrácený úvazek nebo formou brigády.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Účtování faktur
- Zajištění schválení faktur
- Skenování do systému a další administrativa spojená s účetnictvím
CO OD VÁS OČEKÁVÁME:
- SŠ vzdělání ekonomického směru
- Pozice je vhodná i pro absolventy, praxe ve finančním účetnictvím je výhodou
- Excel, Word – uživatelská znalost
- Anglický jazyk výhodou
CO NABÍZÍME:
- 5 týdnů dovolené
- Pružnou pracovní dobu s pevným základem 9-14 v rámci lehce zkrácené pracovní doby (37,5 hod./týden)
- Po zaškolení možnost pracovat 3 dny v měsíci Home Office
- Cafeteria systém ve výši 6000.- Kč ročně
- Příspěvek na penzijní připojištění, odměny za odpracované roky, příspěvky na tábory a další
- Dotované stravování
- Skvělou dopravní dostupnost do práce s možností parkování zdarma
- Zajímavou, dobře oceněnou práci s denním využitím AJ
- Přátelské pracovní prostředí a firemní kulturu postavenou na respektu a přirozené spolupráci
- Jistotu úspěšné firmy a největšího průmyslového zaměstnavatele v Olomouci
Své životopisy zasílejte v českém nebo anglickém jazyce.
Dotazník pro uchazečeNapište nám přímo z webu