TECHNOLOG/ŽKA



Hledáme TECHNOLOGA výroby alternátorů, který bude odpovídat za řízení části procesu výroby jejich komponentů a současně se bude starat o technické řešení vybavení pracovišť od etapy jejich návrhu, přes realizaci, implementaci a postupné zlepšování. 

 

NÁPLŇ PRÁCE: 

  • Řízení různých projektů. 

  • Spolupracuje na layoutech pracovišť s oddělením LEAN. 

  • Komunikuje s potencionálními dodavateli automatizačních technologií, zařízení a přípravků. 

  • Provádí přejímku zařízení a zajištuje jeho implementaci do provozu. 

  • Připravuje dokumentaci pracoviště pro výrobu (technologické postupy, směrnice). 

  • Stanovuje časové normy pro pracoviště. 

  • Podporuje výroby při vytváření standardů 3Q6S. 

  • Spolupracuje na standardech bezpečné práce na pracovištích 

  • Spolupracuje s ostatními odděleními během předání pracoviště (LEAN, výroba, kvalita, BOZP…) 

  • Ladí nastavení zařízení a průběžně jej optimalizuje za účelem zvyšování jeho výkonů. 

  • Dělá podporu při údržbě (komunikace se servisem dodavatele) a obsluze zařízení, připravuje jeho nastavení nebo nové receptury. 

IDEÁLNÍ KANDIDÁT: 

  • VŠ – SŠ vzdělání elektrotechnického nebo strojního směru 

  • V případě elektro vzdělání splňuje požadavky dle zákona 250/2021 Sb. (dříve vyhláška 50/78 Sb minimálně §6). 

  • Znalost AJ na komunikativní úrovni výhodou 

  • Zkušenosti s řízením projektů a implementací zařízení do výroby 

  • Zkušenosti s automatizací 

  • Schopnost řešit různé technické problémy 

  • Ochotu učit se novým věcem 

  • Dobré komunikační dovednosti 

  • Týmovost a současně samostatnost v plnění úkolů 

  • Má otevřenou mysl a proaktivní přístup 

 

CO NABÍZÍME: 

  • Jistotu úspěšné firmy a největšího průmyslového zaměstnavatele v Olomouci, který má budoucnost a dostatek zakázek 

  • Přátelské pracovní prostředí a firemní kulturu postavenou na respektu a přirozené spolupráci 

  • Skvělou dopravní dostupnost do práce s možností parkování zdarma 

  • Zajímavou, dobře oceněnou práci s denním využitím AJ 

  • Pružnou pracovní dobu s pevným základem 9-14 v rámci lehce zkrácené pracovní doby (37,5 hod./týden) 

  • Po zaškolení možnost pracovat 3 dny v měsíci Home Office 

  • 5 týdnů dovolené 

  • Cafeteria – benefitní systém ve výši 6000.- Kč ročně 

  • Dotované stravné v naší závodní jídelně 

  • Příspěvek na penzijní připojištění, odměny za odpracované roky, příspěvky na tábory... a další benefity 

  • Firmu, která je sociální ke svým zaměstnancům a pomáhá i lidem v rámci svého okolí 

Máte zájem?
Pošlete nám svůj životopis nebo nám zavolejte!

 

Michal Bárta

+420702289796

michal.barta@mail.nidec.com

Dotazník pro uchazeče
Napište nám přímo z webu


2018-2025 © M.L.S. Holice, spol. s r.o. | Vyvinuto a provozováno s WhiteWolf